close

基本上小妹是好鐘意吃零食的人,仲尤其鐘意新嘢,所以去親日本都會好努力地食,分享下這次試了的零食(有一些冇影就無能為力了),等大家可以參考一下,免得浪費胃容量!!

 

雪糕篇

我每次去都係博命,冬天只有-幾度,我要穿2件羽絨先夠的情況下(好誇張吧,但我好似越大越怕冷),我同我家姐每天平均食4樣,絕對算得上用生命在食雪糕,究竟香港幾時先會有期間限定??

 

Häagen-Dazs期間限定和栗雪糕:好正常,有栗子茸,鐘意栗子可以一試

Häagen-Dazs期間限定朱古力橙雪糕三文治:d朱古力係dark chocolate,這個可以接受,但d雪糕有藥味,整個怪怪的,不試也罷!!

1

見到Royce都有雪條,仲出了3隻味, 猜猜我會買哪一個味道!?

2

最後揀咗士多啤梨味,冇計,個樣最靚,以為冇死啦。。。點知,都好伏吓,雪糕麻麻也不要預計有流心,最灰係脆皮入面d杏仁係生嘅,都幾唔好食吓。

好彩一齊買嘅Häagen-Dazs藍莓芝士餅雪糕批是驚喜之作,雪糕真係有d芝士味,中間有點藍莓醬,最細心係脆皮入面有疑似消化餅物體,絕對值得一試~~

3

Häagen-Dazs期間限定南瓜雪糕:又一比想象中正常之作,又係有疑似南瓜茸在裡面,個人覺得唔似南瓜味,似番薯。。。

Meiji香蕉雪條:呢個同小時候吃的香蕉先生都幾似,但因為香蕉味比較濃,所以個人覺得比那個好食~~鐘意食香蕉先生應該會鐘意呢個!!

4

Häagen-Dazs期間限定vanilla cookies raspberry雪糕:基本上就是曲奇味雪糕加d酸酸地嘅紅莓醬,正常但冇咩驚喜,可試可不試。

Häagen-Dazs特別版opera雪糕:這個入面有好多層,有點像在吃蛋糕,幾好味!

Häagen-Dazs期間限定番薯雪糕三文治:真心覺得這個好特別,好多便利店都沒有這款(是太好賣還是根本沒進!?),味道出奇地好,好番薯,但偏甜(我好食得甜),最最推薦!!

5

如果呢幾隻都唔啱,可以食Häagen-Dazs strawberry milk雪糕批,超級好味之選,上次去日本食過,今次都仲見到,應該會長期出。。。

6

其他

其他嘢通常一開就食就冇咗所以都冇咩點影。。。

 

都是有蒟蒻的飲品,左邊那個orihiro是我飲過最好飲的同類型飲品(好飲過QOO),蒟蒻比較硬身同大塊,果汁味濃(都有可能係香精味),會唔會有人知香港邊度有得賣??

右邊house牌子,本來覺得好似有出咖喱乜乜乜,總之係見過嘅牌子,以為有保障,點知是我飲過最難飲嘅。。。無論口感定味道都唔得,好似飲緊有渣洗潔精咁,絕對唔會有第二次!!

7

我本身以為左邊呢個都係蒟蒻,諗住森永都幾好,之後發現係yogurt,但這個味道其實不錯,比右邊的好喝~~

右邊Tropicana雜果汁,只飲到黑加侖子同蘋果嘅味道,有少少澀。

8

這三個真係神奇之作,好難得有一次買嘅所有嘢都好味。。。

左上是一個森永出的有cream的雞蛋布丁,見到好似係最好賣,食完覺得好合理,蛋味好濃又唔會好甜~~、

之前去日本有食過一隻好好味嘅杏仁豆腐,但又冇影相,一路想食返,今次揾返真係超開心~~其實杏仁豆腐唔係好多牌子出,這個係雪印出的,好香杏仁味同感覺上冇咁多魚膠粉,好得!!(森永出的杏仁豆腐就超級膠==)

glico出埋咖啡,但都幾好飲,會想試埋其他幾隻!!

9

朱古力+期間限定+布丁,仲要係識嘅牌子,基本上一定會中,朱古力好濃同布丁質地幾滑,冇失望!

10

我幾鐘意食依個牌子能量棒,香港都有得賣,綠茶味是第一次見,個人覺得比朱古力好食!!

11

又是雜果汁,呢隻香蕉味比較重,我唔係咁鐘意,但我家姐覺得好好飲,重encore。。。

12

 

綠茶(包裝幾靚)同栗子味朱古力正正常常;UHA提子味軟糖幾特別,口感真係幾似葡萄,個皮係硬d,然後裡面係軟心;另外兩隻幾麻麻,可以唔買。

13

好佩服自己竟然食咗咁多嘢同打咗咁多字。。

 

謝謝觀看!!

有空可以like我的facebook~~~

歡迎找我合作試用、出席活動

Contact me: nilachan89@yahoo.com.hk

 

Beauty Exchange   Beauty Qooza    beautylife    Blogspot    Elle    fashon & Beauty    itrial   Pixnet   Qooza    she    theZtyle    Ubeauty    weshare

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    東京 雪糕 日本 零食
    全站熱搜

    nilachan89 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()