close

話說上次去大阪住咗大阪喜來登都酒店(Sheraton Miyako Hotel Osaka),本身冇乜嘢嘅,雖然酒店比較殘舊,但確實離地鐵好近

1

返酒店的例行動作當然係將當日買嘅嘢放在床上執執啦!!

2

因為有嘢跌咗落床隙到,搬開兩張床之後就見到一粒不屬於我們的朱古力。。。其實這樣也不算什麼,因為一般應該好少人會分開兩張床,所以都算。

3

第二朝起身冲凉發現條簾成陣水臭味,拉開仲要有霉痕。。。真係唔知幾耐冇換過

4

然後我家姐就想起昨天的朱古力,跟住就將d床單拉起,發現這裡的服務真係超級“體貼”,包括驚我哋冇拖鞋著,私人送多一隻俾我哋!!

5

 以為咁樣就完了!?少年,你實在係太年輕喇!!

另一邊仲犀利,有隻著過嘅、好內地男人款式嘅襪!!!!!!!!

6

 

見到只襪真係毛管戙,覺得好噁心!!!!!

個腦不斷有聯想,之前一晚我們是11點check-in,去到個身已經好痕(當時仲覺得是錯覺),跟住諗返==’’,床下底冇執過,咁床單有無換過呢?之前咩人瞓過?d人係上面做過咩?幾耐冇換過?如果d床單係唔換嘅,點解要2點先可以check-in?

真係諗起都恐怖,都唔係要求地方有幾靚啊,又一貼錢買難受的示範, 朋友話唔係揾到domdom咪算好囉!對唔住,但我真係冇咁阿Q,心諗喜來登喎,大集團喎,咁大間公司,真係幾難以想像,5星級的價錢,2星級的環境,個人覺得仲差過內地酒店。。。

希望可以給大家一個參考,住這裡真的要三思啊!!!!!

 

謝謝觀看

歡迎找我合作試用、出席活動

Contact me: nilachan89@yahoo.com.hk

 

Beauty Exchange  Beauty Qooza   beautylife   Blogspot   Elle   fashon & Beauty   itrial  Pixnet  Qooza   she   theZtyle   Ubeauty   weshare

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    nilachan89 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()