close

小妹的毛髮都算多而且深色,其實一直以來都幾困擾,夏天出門成日都要搞搞佢。

不斷的用蜜蠟、剃毛刀等,導致d毛孔係咁變大,我不是沒有去過美容院做激光,但是往往要就時間,真係好麻煩,試過有一次,我足足改咗4次booking。。。而且部分療程有時間限制,做唔完就好蝕;但個人最反感都是俾人係咁sell啊嘛!!

所以收到飛利浦Lumea IPL 彩光脫毛器SC2006真係超興奮!!他採用先進光學脫毛科技,原理是以溫和IPL(Intense Pulsed Light)脈衝光透過熱力深入毛髮根部,令毛嚢處於休眠狀態,毛髮自然脫落,並防止毛髮再生,保持肌膚持久嫩滑。

1

個盒已經有粗略說明,很貼心!

2 (2)

一返到屋企就迫不及待開嚟影相,開咗係咁嘅:

3

來一個近照~仲要係無線設計,唔使就住就住。

4

個邊邊有封條,確保產品是全新的!!

5

說明書和使用說明都是中英對照,仲跟咗2年保養!

6

專屬的配件分身體用和面部用,任何難搞或隱蔽的敏感部位都可以用,免卻去美容院時遇到的尷尬時刻(你懂的)。

7

個人覺得飛利浦Lumea IPL 彩光脫毛器外形幾cyber,除此之外, Lumea IPL配有專用的清潔布和收納袋,顏色上都有好好的搭配~~

8

將配件放入收納袋,立刻慳好多位置,大小大概同風筒差唔多。

9

SC2006 內置高效能燈泡可發出高達14 萬次閃光、足以讓你連續使用5 年以上。而且有5仲強度調節,可以適應返唔同部位~~

10

我而家幫佢充緊電,多了一個選擇,希望真係幫到我啦,之後再分享用後感啦!!

11

 

歡迎找我合作試用、出席活動

Contact me: nilachan89@yahoo.com.hk

 

Beauty Exchange   beautylife   Elle   fashon & Beauty   itrial   Qooza   she theZtyle   Ubeauty   weshare

arrow
arrow

    nilachan89 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()